Ćao Nikola,
Akra K2:
- Naprska se lanac (i delovi koji se žele odmastiti).
- Sačeka se 15ak minuta da uradi svoje.
- Isprati vodom (voda pod pritiskom na auto perionicama ili sa onih Kercher aparata je rizična jer se lako može nabiti u ležajeve - i isprati mast iz istih), sa mlaza običnog creva.
- Naravno, nekad (često ) treba i trljati krpom i četkom, ali K2 dosta dobro rastvara i tvrdokornu mast do tačke da se spira i samo vodom.
Ako treba, ponoviti.
Koliko sam iskusio, Akra K2 je dosta neutralan za gumu i plastiku, kao i za ram/boju.
Uljani razređivač je jeftiniji (može i dizel). Njime se mora trljati/ribati.
KMC, ako se ne varam, pravi brze spojke koje su za višekratnu upotrebu ("čak" i na 10-faznim lancima).
Brzo (ne savršeno, ali dovoljno dobro) rešenje je da se krpa natopi uljanim razređivačem, provuče lanac (i očiste lančanici), zatim suva krpa, pa ulje, pa onda opet suva krpa da se skine višak ulja sa spoljnog dela lanca. Lanac traje duže kada se potpuno opere i podmazuje redovno kada je skroz čist, ali to traži sate posla u toku veka trajanja lanca, a neće poduplati vek trajanja (pošto savremeni lanci veoma loše zadržavaju lubrikant u sebi).
Ako se uljanim/dizelom ne natapaju gumeni i plastični delovi, u principu ne pravi vidna oštećenja.
To je to. Hvala puno!