Bicikl do 300 evra

Nenad Kg

New member
Planiram da kupim bajs al pošto se nimalo ne razumem treba mi pomoć iskusnijih. Bicikl bi vozio rekreativno po Beogradu asfaltu ne bi bar zasad išao duže ture. Polovne ne bi uzimao jer se stvarno ne razumem i nemam nikog da pogleda sa mnom. Ako može neko da mi pomogne šta bi mi bio najbolji izbor od ovih bicikala koje gledam.

1. Capriolo lvl 9.0 - 33500 rsd
2. Polar mirage urban - 24000 rsd

Meni laiku je jasno da je capriolo bolji al ne znam jel 10 000 bolji 😃

Gledao sam i neke treking modele. Vozio bi brzo po gradu tu ima dosta uzbrdica i nizbrdica ne znam dal mi treking bicikl onda odgovara.
1. Urban man - 29300 rsd
2. Polar forester comp - 30000 rsd

Za urbana piše da je visina do 185 a ja sam 2 cm preko tre granice možda mi bude malo. A Polar ima amortizer prednji nisam siguran koliko je to kvalitetno jer mislim da je održavanje i popravka amortizera skupo. Eto to su moje nedoumice ako neko može da izdvoji vreme da pomogne kolegi biciklisti početniku bio bi veoma zahvalan. 😊
 
Planiram da kupim bajs al pošto se nimalo ne razumem treba mi pomoć iskusnijih. Bicikl bi vozio rekreativno po Beogradu asfaltu ne bi bar zasad išao duže ture. Polovne ne bi uzimao jer se stvarno ne razumem i nemam nikog da pogleda sa mnom. Ako može neko da mi pomogne šta bi mi bio najbolji izbor od ovih bicikala koje gledam.

1. Capriolo lvl 9.0 - 33500 rsd
2. Polar mirage urban - 24000 rsd

Meni laiku je jasno da je capriolo bolji al ne znam jel 10 000 bolji 😃

Gledao sam i neke treking modele. Vozio bi brzo po gradu tu ima dosta uzbrdica i nizbrdica ne znam dal mi treking bicikl onda odgovara.
1. Urban man - 29300 rsd
2. Polar forester comp - 30000 rsd

Za urbana piše da je visina do 185 a ja sam 2 cm preko tre granice možda mi bude malo. A Polar ima amortizer prednji nisam siguran koliko je to kvalitetno jer mislim da je održavanje i popravka amortizera skupo. Eto to su moje nedoumice ako neko može da izdvoji vreme da pomogne kolegi biciklisti početniku bio bi veoma zahvalan. 😊

Ćao Nenade,

Od navedenih modela (a i generalno spram ponude), mislim da je Capriolo Level 9.0 najmanje loša osnova. Ni tu delovi nisu sjajnog kvaliteta, ali na ostalim navedenim su još lošiji, a skuplji za zamenu (na primer: jeftinije je kupiti i održavati krštene V-brake čeljusti od diskova, a isto važi i za amortizere).

Za vožnju po asfaltu bi bilo idealno staviti neke malo uže gume, "ćelavijeg" profila (bez krampona). Valjalo bi i barem prednju čeljust i ručicu kočnice zameniti nekim krštenim (Shimano Acera, ili više klase - članak o klasama opreme).

Ručice menjača na tom biciklu su one "twist-shift" tipa (okreću se da bi se menjale brzine), sa 6 brzina pozadi. Lično preferiram frikcione menjače (polovne, Shimano, metalne), ali OK je videti i neke 3x8 nove, Shimano, sa "okidačima" (ne te što se okreću), uz zamenu zadnje nable nekom kasetnom Shimano srednje klase.

Ipak, sve navedeno nije neophodno da bi se bicikl vozio, može se vremenom menjati jedno po jedno kad i ako se ukaže potreba.

Od polovnih trenutno ne vidim nešto smisleno, da nije sa amortizerima, hidrauličnim diskovima i većim brojem brzina (što sve samo nepotrebno poskupljuje kasnije održavanje).

Inače da, hibrid/treking je sasvim dobar za opisanu vrstu vožnje, bolje nego MTB, samo što je trenutna ponuda takvih bicikala katastrofa.

Relja
 
Ćao Nenade,

Od navedenih modela (a i generalno spram ponude), mislim da je Capriolo Level 9.0 najmanje loša osnova. Ni tu delovi nisu sjajnog kvaliteta, ali na ostalim navedenim su još lošiji, a skuplji za zamenu (na primer: jeftinije je kupiti i održavati krštene V-brake čeljusti od diskova, a isto važi i za amortizere).

Za vožnju po asfaltu bi bilo idealno staviti neke malo uže gume, "ćelavijeg" profila (bez krampona). Valjalo bi i barem prednju čeljust i ručicu kočnice zameniti nekim krštenim (Shimano Acera, ili više klase - članak o klasama opreme).

Ručice menjača na tom biciklu su one "twist-shift" tipa (okreću se da bi se menjale brzine), sa 6 brzina pozadi. Lično preferiram frikcione menjače (polovne, Shimano, metalne), ali OK je videti i neke 3x8 nove, Shimano, sa "okidačima" (ne te što se okreću), uz zamenu zadnje nable nekom kasetnom Shimano srednje klase.

Ipak, sve navedeno nije neophodno da bi se bicikl vozio, može se vremenom menjati jedno po jedno kad i ako se ukaže potreba.

Od polovnih trenutno ne vidim nešto smisleno, da nije sa amortizerima, hidrauličnim diskovima i većim brojem brzina (što sve samo nepotrebno poskupljuje kasnije održavanje).

Inače da, hibrid/treking je sasvim dobar za opisanu vrstu vožnje, bolje nego MTB, samo što je trenutna ponuda takvih bicikala katastrofa.

Relja
Hvala ti puno na detaljnom odgovoru Relja. I meni se level 9.0 čini kao najbolja opcija a posle mogu kao što ti kažeš da sam menjam il dodajem po potrebi.
Ako mogu samo još jedno da te pitam, dal je teško sklopiti ovakav bicikl? Jer planiram da ga poručim online gde ga šalju u delovima (jer je jeftinije nego u radnjama) a to nikad nisam radio, ne znam ni šta je sve potrebno od alata, koliko je to komlikovano... Tražio sam kod tebe na kanalu al nisam našao nijedan klip na ovu temu.
 
Hvala ti puno na detaljnom odgovoru Relja. I meni se level 9.0 čini kao najbolja opcija a posle mogu kao što ti kažeš da sam menjam il dodajem po potrebi.
Ako mogu samo još jedno da te pitam, dal je teško sklopiti ovakav bicikl? Jer planiram da ga poručim online gde ga šalju u delovima (jer je jeftinije nego u radnjama) a to nikad nisam radio, ne znam ni šta je sve potrebno od alata, koliko je to komlikovano... Tražio sam kod tebe na kanalu al nisam našao nijedan klip na ovu temu.

Da, to je dobra ideja za video uputstvo.
Generalno, obično je potrebno montirati pedale (ne kurble/pogon, već samo pedale), eventualno točkove, i podesiti korman da stoji kako treba (obično bude zakrenut za 90 stepeni kako bi bicikl bio "pljostnatijeg" profila).

To je potrebno da bi se bicikl mogao voziti. Međutim, poželjno je sve proveriti i naštelovati (nulti, odnosno prvi servis), jer sumnjam da to igde iz fabrike stigne kako treba (nevezano za marku i cenu bicikla). Dakle: podešavanje kočnica, menjača i slično.

Na mom YouTube kanalu ima serija videa o sklapanju bicikla, kao i više "pojedinačnih" videa gde je sve to prikazano.

Relja
 

Adverts

Back
Top Bottom