• Cycling enthusiasts, bicycle mechanics, and anyone curious about bikes (or computers)? You're in the right place!

    Register for a free account and dive into the discussions.

    Our forum works with an AdBlocker, but if you’d like to support us, consider backing us on Patreon.

BICIKL MACCINA TREKKER

Advert

JelenaP

Frequent Pedaler
Hub Hero
Pitanje u komentaru ovog poslednjeg videa:



Odlično pitanje - mislim da sam to zaboravio naglasiti u videu (ili sam barem zaboravio da sam naglasio :) ). Elem:

Takvi ramovi su se pravili u veoma kratkom vremenskom periodu. Ubrzo nakon prelaska na ahead sistem, krenuo je i trend amortizera, disk kočnica i slično.

Zato se mogu naći "normalni"/klasični ramovi samo sa viljuškom sa navojem (za lulu sa orahom), dok su ahead "zdravorazumski" čelični ramovi prava retkost. Aluminijumski se još i mogu "iskopati" - sa sve nosačima V-brake kočnica, spoljno rutiranim sajlama, krutom viljuškom i ostalim zdravorazumskim patentima (mada su i oni relativno retki), ali čelični veoma teško, na žalost.

Relja

Želim da pitam da li je bicikl iz linka zdravorazumski sa ahead lulom na čeličnom ramu?
 
Želim da pitam da li je bicikl iz linka zdravorazumski sa ahead lulom na čeličnom ramu?

Bicikl deluje kao sasvim OK za grad i slično.

Detaljnije:
Ram i viljuška su relativno teški, jeftini čelični, ali za datu namenu to može biti OK (osim ko ima problema sa leđima a mora nositi bicikl uz stepenice i slično).

Kvalitet delova nije vrhunski, ali je da kažem koncept bicikla takav da se delovi mogu lako i relativno jeftino zameniti kvalitetnijim, kako koji otkaže (ili se javi želja ili potreba za boljim).

Rutiranje bužira zadnje kočnice je malo naokolo, zbog geometrije rama (nema horizontalnu gornju cev, tj. "ženski" ram je), ali mislim da to nije velik problem (da se improvizovati ako se stavlja šapa za montažu dečijeg sedišta, uglavnom - ovo spominjem zbog vrste/namene bicikla).

Nije idealan, nije visoka klasa, ali mislim da je odnos plaćeno-dobijeno veoma dobar kod ovog modela (oko 200 evra ganc nov, sa garancijom). Sasvim dobro rešenje za prevoz do 5 km, obavljanje kupovine, prevoz dece i slično. Deluje mi da je i dizajniran za takvu namenu, i da je izbor delova (i svi napravljeni kompromisi spram cene) na mestu.

Relja
 
Bicikl deluje kao sasvim OK za grad i slično.

Detaljnije:
Ram i viljuška su relativno teški, jeftini čelični, ali za datu namenu to može biti OK (osim ko ima problema sa leđima a mora nositi bicikl uz stepenice i slično).

Kvalitet delova nije vrhunski, ali je da kažem koncept bicikla takav da se delovi mogu lako i relativno jeftino zameniti kvalitetnijim, kako koji otkaže (ili se javi želja ili potreba za boljim).

Rutiranje bužira zadnje kočnice je malo naokolo, zbog geometrije rama (nema horizontalnu gornju cev, tj. "ženski" ram je), ali mislim da to nije velik problem (da se improvizovati ako se stavlja šapa za montažu dečijeg sedišta, uglavnom - ovo spominjem zbog vrste/namene bicikla).

Nije idealan, nije visoka klasa, ali mislim da je odnos plaćeno-dobijeno veoma dobar kod ovog modela (oko 200 evra ganc nov, sa garancijom). Sasvim dobro rešenje za prevoz do 5 km, obavljanje kupovine, prevoz dece i slično. Deluje mi da je i dizajniran za takvu namenu, i da je izbor delova (i svi napravljeni kompromisi spram cene) na mestu.

Relja za lagani commuting

Bicikl deluje kao sasvim OK za grad i slično.

Detaljnije:
Ram i viljuška su relativno teški, jeftini čelični, ali za datu namenu to može biti OK (osim ko ima problema sa leđima a mora nositi bicikl uz stepenice i slično).

Kvalitet delova nije vrhunski, ali je da kažem koncept bicikla takav da se delovi mogu lako i relativno jeftino zameniti kvalitetnijim, kako koji otkaže (ili se javi želja ili potreba za boljim).

Rutiranje bužira zadnje kočnice je malo naokolo, zbog geometrije rama (nema horizontalnu gornju cev, tj. "ženski" ram je), ali mislim da to nije velik problem (da se improvizovati ako se stavlja šapa za montažu dečijeg sedišta, uglavnom - ovo spominjem zbog vrste/namene bicikla).

Nije idealan, nije visoka klasa, ali mislim da je odnos plaćeno-dobijeno veoma dobar kod ovog modela (oko 200 evra ganc nov, sa garancijom). Sasvim dobro rešenje za prevoz do 5 km, obavljanje kupovine, prevoz dece i slično. Deluje mi da je i dizajniran za takvu namenu, i da je izbor delova (i svi napravljeni kompromisi spram cene) na mestu.

Relja
Relja, upravo bi bio za lagani commuting.
U opisu pise da je čelik materijal rama. U specifikaciji pise da je aluminijum.
 
Rutiranje bužira zadnje kočnice je malo naokolo, zbog geometrije rama (nema horizontalnu gornju cev, tj. "ženski" ram je), ali mislim da to nije velik problem (da se improvizovati ako se stavlja šapa za montažu dečijeg sedišta, uglavnom - ovo spominjem zbog vrste/namene bicikla).
Evo samo okvira, gornje cevi, uopšte mi se ne sviđa. Osećaj da je teško izgubila u krutosti zbog takve odluke... :unsure:
Nadam se da je jezik pravilno definisan i da nikoga nije uvredio...
 
Relja, upravo bi bio za lagani commuting.
U opisu pise da je čelik materijal rama. U specifikaciji pise da je aluminijum.

Da - zaista. Po izgledu cevi i varova, nije nemoguće da je aluminijum, ali sumnjam (svakako ima smisla proveriti pre kupovine, bilo pitanjem prodavca, bilo nošenjem magneta :) ).

Još jedna stvar - da se ispravim:
Viljuška je sa navojem (orah lula sistem) - samo je stavljen adapter za ahead lulu (sad sam pogledao bolje sliku, sa zumiranjem)!
Vidim da piše i u specifikacijama lepo (1" navoj), samo mi je promaklo - moj propust.

Tako da s tim u vidu taj bicikl nema neke prednosti u odnosu na model Caravelle (za po ravnom, bez brzina), ili Athena (ako su potrebne brzine i nešto sportskija platforma).

Evo samo okvira, gornje cevi, uopšte mi se ne sviđa. Osećaj da je teško izgubila u krutosti zbog takve odluke... :unsure:
Nadam se da je jezik pravilno definisan i da nikoga nije uvredio...

Da - "ženski" (eng. "step-through") ram je u pitanju, sa svim prednostima i manama takvog dizajna.
 
Da - zaista. Po izgledu cevi i varova, nije nemoguće da je aluminijum, ali sumnjam (svakako ima smisla proveriti pre kupovine, bilo pitanjem prodavca, bilo nošenjem magneta :) ).

Još jedna stvar - da se ispravim:
Viljuška je sa navojem (orah lula sistem) - samo je stavljen adapter za ahead lulu (sad sam pogledao bolje sliku, sa zumiranjem)!
Vidim da piše i u specifikacijama lepo (1" navoj), samo mi je promaklo - moj propust.

Tako da s tim u vidu taj bicikl nema neke prednosti u odnosu na model Caravelle (za po ravnom, bez brzina), ili Athena (ako su potrebne brzine i nešto sportskija platforma).



Da - "ženski" (eng. "step-through") ram je u pitanju, sa svim prednostima i manama takvog dizajna.

@BikeGremlin važne informacije. Zamalo da ga poručim. Pogledaću Athenu i duboko se zahvaljujem.
 

Support BikeGremlin

Help BikeGremlin stay online with a Patreon donation:

Advert
Back
Top Bottom