• Welcome to the Bike Gremlin Forum!

    This is the place for cycling enthusiasts, bicycle mechanics, and anyone curious about bikes (or computers). You're in the right place!

    Feel free to register for a free account and dive into the discussions.

    Our forum works even with an AdBlocker, but if you’d like to support us, consider backing us on Patreon.

Capriolo ili cross?

Kupujem biciklu posle dužeg vremena i stvarno mi je potreban savet. Dvoumim se između ove dve bicikle, mada ako ima nešto bolje, sličnih karakteristika, do 500 evra, prihvatam. https://www.capriolo.com/capriolo-bicikli/2020/touring-comfort/victoria-trapez-trek-29-ljubicastohttps://bikeshopblizanci.rs/shop/bicikli/trekking-touring-2/cross-arena-trekking-28/

Pozdrav,

Da spomenem za svaki slučaj: ovo su bicikli zgodni za prevoz (po gradu, do posla, po asfaltiranim putevima u prirodi i slično) - to je namena za koju su projektovani (ako je bicikl potreban za drugu namenu, možda vredi gledati drugačije modele).

Od ta dva, onaj drugi mi deluje bolje. Idealno bi bilo da nema prednji amortizer (ili da je barem moguće zaključati amortizer radi lakše vožnje uzbrdo), ali nije kao da postoji neki velik izbor i nešto puno bolje (čak i za više novca) - ponuda je danas takva kakva je.

Za više detalja (sa objašnjenjima zašto) videti vodič za kupovinu trekking bicikla i vodič za kupovinu gradskog bicikla.

Ako se ne planira vožnja po dugim i strmim uzbrdicama, vredi razmotriti i Decathlon Gradski bicikl STEP-THROUGH LD 500, mada su tu svetla na baterije (nema dinamo u prednjoj nabli). Dodavanje dinamo nable traži investiciju u novu nablu, točak i svetla, što je fenomenalno, ali može izaći oko 200 evra za neki dobar kvalitet (posle traju 10 godina, ali koštaju pri nabavci toliko koliko koštaju). Prednosti ovog bicikla su nešto malo manja težina i nešto malo veća jednostavnost za servis i održavanje (nisu ogromne razlike, ali postoje).

Relja
 
Pozdrav,

Da spomenem za svaki slučaj: ovo su bicikli zgodni za prevoz (po gradu, do posla, po asfaltiranim putevima u prirodi i slično) - to je namena za koju su projektovani (ako je bicikl potreban za drugu namenu, možda vredi gledati drugačije modele).

Od ta dva, onaj drugi mi deluje bolje. Idealno bi bilo da nema prednji amortizer (ili da je barem moguće zaključati amortizer radi lakše vožnje uzbrdo), ali nije kao da postoji neki velik izbor i nešto puno bolje (čak i za više novca) - ponuda je danas takva kakva je.

Za više detalja (sa objašnjenjima zašto) videti vodič za kupovinu trekking bicikla i vodič za kupovinu gradskog bicikla.

Ako se ne planira vožnja po dugim i strmim uzbrdicama, vredi razmotriti i Decathlon Gradski bicikl STEP-THROUGH LD 500, mada su tu svetla na baterije (nema dinamo u prednjoj nabli). Dodavanje dinamo nable traži investiciju u novu nablu, točak i svetla, što je fenomenalno, ali može izaći oko 200 evra za neki dobar kvalitet (posle traju 10 godina, ali koštaju pri nabavci toliko koliko koštaju). Prednosti ovog bicikla su nešto malo manja težina i nešto malo veća jednostavnost za servis i održavanje (nisu ogromne razlike, ali postoje).

Relja
Hvala Relja na ovako brzom i detaljnom odgovoru, planirala sam da vozim po asfaltu ali i po prirodi, a da ne moram da brinem mnogo o terenu gde vozim, shvatam da su ozbiljnije treking bicikle mnogo skuplje ali toliko za sad mogu da odvojim. Hvala na preporuci za gradski bicikl, sad se opet dvoumim😊
 
Pozdrav,

Da spomenem za svaki slučaj: ovo su bicikli zgodni za prevoz (po gradu, do posla, po asfaltiranim putevima u prirodi i slično) - to je namena za koju su projektovani (ako je bicikl potreban za drugu namenu, možda vredi gledati drugačije modele).

Od ta dva, onaj drugi mi deluje bolje. Idealno bi bilo da nema prednji amortizer (ili da je barem moguće zaključati amortizer radi lakše vožnje uzbrdo), ali nije kao da postoji neki velik izbor i nešto puno bolje (čak i za više novca) - ponuda je danas takva kakva je.

Za više detalja (sa objašnjenjima zašto) videti vodič za kupovinu trekking bicikla i vodič za kupovinu gradskog bicikla.

Ako se ne planira vožnja po dugim i strmim uzbrdicama, vredi razmotriti i Decathlon Gradski bicikl STEP-THROUGH LD 500, mada su tu svetla na baterije (nema dinamo u prednjoj nabli). Dodavanje dinamo nable traži investiciju u novu nablu, točak i svetla, što je fenomenalno, ali može izaći oko 200 evra za neki dobar kvalitet (posle traju 10 godina, ali koštaju pri nabavci toliko koliko koštaju). Prednosti ovog bicikla su nešto malo manja težina i nešto malo veća jednostavnost za servis i održavanje (nisu ogromne razlike, ali postoje).

Relja
Još jedno pitanje, koje baš i nema veze sa biciklizmom, zašto su razlike u ceni iste bicikle tako velike. Link za jednu sam posla u prvom postu i ista takva na klik klak mnogo jeftinija.
 

Attachments

  • Screenshot_20241003_124141_com.android.chrome.webp
    Screenshot_20241003_124141_com.android.chrome.webp
    22.6 KB · Views: 4
  • Screenshot_20241003_124045_com.android.chrome.webp
    Screenshot_20241003_124045_com.android.chrome.webp
    27 KB · Views: 5
Još jedno pitanje, koje baš i nema veze sa biciklizmom, zašto su razlike u ceni iste bicikle tako velike. Link za jednu sam posla u prvom postu i ista takva na klik klak mnogo jeftinija.

Zato što je kapitalizam inherentno nepravedan, surov sistem, koji iz ljudi izvlači ono najgore (pohlepa i kratkovidost) nauštrb napretka, ekologije, nauke, umetnosti i ostalih suštinskih stvari.

Drugim rečima:
"Svi pošteni, pa ko koga zavrne."

:)
 
Hvala Relja na ovako brzom i detaljnom odgovoru, planirala sam da vozim po asfaltu ali i po prirodi, a da ne moram da brinem mnogo o terenu gde vozim, shvatam da su ozbiljnije treking bicikle mnogo skuplje ali toliko za sad mogu da odvojim. Hvala na preporuci za gradski bicikl, sad se opet dvoumim😊

Drago mi je ako sam išta pomogao.
Inače, planiram uskoro video baš na tu temu - koliko košta da se sklopi kršten, robustan bicikl za "univerzalnu" upotrebu. :)
 

Zato što je kapitalizam inherentno nepravedan, surov sistem, koji iz ljudi izvlači ono najgore (pohlepa i kratkovidost) nauštrb napretka, ekologije, nauke, umetnosti i ostalih suštinskih stvari.

Drugim rečima:
"Svi pošteni, pa ko koga zavrne."

:)
Evo me opet, znam da sam malo naporna.. Odlučila sam se za cross area trekking, trenutno ga ima samo na blizanci shop, bio je i na klik klak za 45000 ali se prodao. Lepo si mi sve objasnio o surovosti i pohlepi kapitalističkog sistema😔 ali ja stvarno ne znam gde da kupim bicikl, kad su razlike u ceni po 25000, tačnije ne znam pravu vrednost te bicikle. Primera radi ova, o njoj sam takođe razmišljala.
Screenshot_20241008_213442_com.android.chrome.webp
Screenshot_20241008_212502_com.android.chrome.webp
 

Attachments

  • Screenshot_20241008_213138_com.android.chrome.webp
    Screenshot_20241008_213138_com.android.chrome.webp
    24.8 KB · Views: 3
Evo me opet, znam da sam malo naporna.. Odlučila sam se za cross area trekking, trenutno ga ima samo na blizanci shop, bio je i na klik klak za 45000 ali se prodao. Lepo si mi sve objasnio o surovosti i pohlepi kapitalističkog sistema😔 ali ja stvarno ne znam gde da kupim bicikl, kad su razlike u ceni po 25000, tačnije ne znam pravu vrednost te bicikle. Primera radi ova, o njoj sam takođe razmišljala. View attachment 422View attachment 423

Taj Cross Area-Trekking je više gradski, manje za van grada bicikl (ram prvenstveno, ali i izbor komponenata je neka niža klasa, mada nije baš kina).

Skoro sam napravio video u kojem objašnjavam šta valja (i zbog čega je teško dati krštenu preporuku u današnjoj ponudi bicikala):

 
Taj Cross Area-Trekking je više gradski, manje za van grada bicikl (ram prvenstveno, ali i izbor komponenata je neka niža klasa, mada nije baš kina).

Skoro sam napravio video u kojem objašnjavam šta valja (i zbog čega je teško dati krštenu preporuku u današnjoj ponudi bicikala):

Hvala na brzom odgovoru, pogledala sam video i vrlo je edukativan, naročito za one koji su u materiji😊
 

Support BikeGremlin

Help BikeGremlin stay online with a Patreon donation:

Advert
Back
Top Bottom