Ram i viljuška su aluminijumski - trebalo bi da su dovoljno jaki, a ne previše teški.
Menjači i pogon su drumski - za strme uzbrdice, pogotovo van asfalta, može zafaliti malo "kaći" ("sporiji") prenos (pogon je sa 50-34, a kaseta sa 11-28 zuba).
Kočnice su Shimano drumske hidraulične, sa svim prednostima i manama disk kočnica (i hidrauličnih kočionih sistema). Zamena kočione tečnosti je dodatno...
Ram i viljuška su aluminijumski - trebalo bi da su dovoljno jaki, a ne previše teški.
Menjači i pogon su drumski - za strme uzbrdice, pogotovo van asfalta, može zafaliti malo "kaći" ("sporiji") prenos (pogon je sa 50-34, a kaseta sa 11-28 zuba).
Kočnice su Shimano drumske hidraulične, sa svim prednostima i manama disk kočnica (i hidrauličnih kočionih sistema). Zamena kočione tečnosti je dodatno zakomplikovana u odnosu na MTB hidrauliku.
Summa summarum:
Odnos nabavne cene svih tih delova i prodajne cene tog bicikla je odličan. Ali, bicikl je napravljen kao i većina modernih: da ima sve ono što su ljude ubedili da bicikl treba da ima, a ne da se lako i jeftino održava.