Postovani Relja,
Ja sam pre nego sto sam naisao na Vase savete vec odlucio sta da kupim, onda procitao ono najvaznije jer je bilo nemoguce procitati sve i uprkos nekim dilemama koje su mi se javile nakon citanja Vasih saveta i dalje sam ostao pri ovome sto sam nasao. Interesuje me vase misljenje o ovom biciklu i da li je moguce naci nesto bolje u ovom cenovnom rangu eventualno?
www.diamantrad.com
Neka alternativa je bio Cube NatureAllroad ali EXC model za koji se moze reci da je bolje opremljen ide od 1200 EUR sto je skoro duplo od ovoga a model ONE u istom cenovnom rangu nudi manje-vise isto. Negde na nemackom nekom forumu procitah da je ovaj Diamant bolja opcija za neki dalji eventualni upgrade koji meni ne verujem ni da ce biti potreban.
Ali da ukratko opisem moje potrebe. Zapravo kupujem dva bicikla. Jedan za zenu (crveni, namerno nisam birao ''zenski'' model) velicine M (visina 170 cm) i jedan za sebe velicine L ili XL sto jos nisam odlucio jer sam sa vidinom od 186-187 cm ''granicni slucaj''. Oni deklarisu i unutrasnju duzinu noge koju nisam ni proveravao pa ne znam da li i to moze biti odlucujuce pri kupovini. Uglavnom, ja licno bih zbog problema sa ledjima voleo da sedim malo uspravnije. I u Vasem pisanju potvrdio sam ono sto sam i ranije shvatio da je ponuda trekking bicikala kod nas nikakva. Onda je odluka bila da se kupi u Nemackoj ili Austriji. Bicikli ce biti korisceni 100% za turisticku voznju od cega 98% po inostranstvu. Znaci nikakvo odlazenje na posao svakodnevno. Uglavnom cemo ih nositi na neke produzene vikende ili krace odmore i praznike u Sloveniju, Nemacku, Austriju, Italiju ili Svajcarsku. Biciklisticka infrastruktura po Srbiji ne moze se nazvati ni losom, skoro je i nepostojeca. Eventualno cemo bicikle staviti na auto i odneti do Ade Ciganlije pa se voziti okolo ili do Dorcola biciklistickom stazom. Po inostranstvu cemo voziti vecinom asfaltiranim biciklistickim stazama i nesto manje sljuncanim putevima. Nece tu biti nikakvog jurcanja vec vise uzivanja a ja cu voziti i dete koje je sada staro 3.5 godine sve dok ne stasa da samostalno vozi svoj bicikl. Ono sto sam ja uspeo da shvatim iz sati provedenih na internetu je da ovo sto je ugradjeno na ovaj Diamant 018 moze da zadovolji ove potrebe koje sam naveo. Menjaci nisu iz vrha ponude, ovaj prednji Tourney, ako sam dobro shvatio, je cak najslabiji sto mi je za prednji i prihvatljivo, dok je ovaj zadnji Altus bolji i ne bi trebalo da pokaze svoje neke mane pri nacinu koriscenja koji sam naveo. Procitah da sledeci u ponudi Alivio uopste nece ponuditi nista vise nego Altus tj. da ce to biti gotovo neprimetno, dok su bicikli opremljeni sa Deore ili XT varijantama koje su osetno bolje duplo skuplji.
I kad vec ovo pitam da pitam nesto i na temu osiguravanja jer sam i o tome gledao Vase savete. Posto se bicikli nece koristiti u Srbiji gotovo uopste, da ce se u inostranstvu koristiti uglavnom u ruralnim alpskim sredinama daleko od velikih i prometnih gradova, da i tu gde se budu koristili nece nikad biti ostavljeni van vidokruga (sedenje u restoranu i kaficu), eventualno na par minuta kod ulaska u neke prodavnice, pretpostavljam da i nivo zastite ne mora biti na nivou koji ste preporucivali za one koji bicikle ostavljaju tokom radnog vremena negde u Beogradu ili Novom Sadu. Meni se u Decathlonu ucinio zanimljiv ovaj lanac koji je navodno deklarisan na etiketi da se ne moze seci makazama nego samo brusilicom i da je za duza zadrzavanja u gradovima. Nema na linku nikakvih karakteristika, sve ovo sto pisem sam video u radnji. Stoji da je prema nekom njihovom rangiranju nivo zastite 7/10. Nema deklarisane debljine u mm. Vidim u komentarima da se neki zale da je posle dve godine bilo nemoguce otkljucati ga ali moguce je da zahteva i neko odrzavanje ta brava. Interesuje me Vase misljenje i o njemu.
www.decathlon.rs
Ja sam pre nego sto sam naisao na Vase savete vec odlucio sta da kupim, onda procitao ono najvaznije jer je bilo nemoguce procitati sve i uprkos nekim dilemama koje su mi se javile nakon citanja Vasih saveta i dalje sam ostao pri ovome sto sam nasao. Interesuje me vase misljenje o ovom biciklu i da li je moguce naci nesto bolje u ovom cenovnom rangu eventualno?
Diamant 018 2022 für Herren und Damen | Diamant Fahrräder
Diamant 018 2022 All-Terrain-Bike ✓ in zwei Farben erhältlich ✓ 40 Jahre Garantie ► Diamantrad: Passion fürs Rad seit 1885.

Ali da ukratko opisem moje potrebe. Zapravo kupujem dva bicikla. Jedan za zenu (crveni, namerno nisam birao ''zenski'' model) velicine M (visina 170 cm) i jedan za sebe velicine L ili XL sto jos nisam odlucio jer sam sa vidinom od 186-187 cm ''granicni slucaj''. Oni deklarisu i unutrasnju duzinu noge koju nisam ni proveravao pa ne znam da li i to moze biti odlucujuce pri kupovini. Uglavnom, ja licno bih zbog problema sa ledjima voleo da sedim malo uspravnije. I u Vasem pisanju potvrdio sam ono sto sam i ranije shvatio da je ponuda trekking bicikala kod nas nikakva. Onda je odluka bila da se kupi u Nemackoj ili Austriji. Bicikli ce biti korisceni 100% za turisticku voznju od cega 98% po inostranstvu. Znaci nikakvo odlazenje na posao svakodnevno. Uglavnom cemo ih nositi na neke produzene vikende ili krace odmore i praznike u Sloveniju, Nemacku, Austriju, Italiju ili Svajcarsku. Biciklisticka infrastruktura po Srbiji ne moze se nazvati ni losom, skoro je i nepostojeca. Eventualno cemo bicikle staviti na auto i odneti do Ade Ciganlije pa se voziti okolo ili do Dorcola biciklistickom stazom. Po inostranstvu cemo voziti vecinom asfaltiranim biciklistickim stazama i nesto manje sljuncanim putevima. Nece tu biti nikakvog jurcanja vec vise uzivanja a ja cu voziti i dete koje je sada staro 3.5 godine sve dok ne stasa da samostalno vozi svoj bicikl. Ono sto sam ja uspeo da shvatim iz sati provedenih na internetu je da ovo sto je ugradjeno na ovaj Diamant 018 moze da zadovolji ove potrebe koje sam naveo. Menjaci nisu iz vrha ponude, ovaj prednji Tourney, ako sam dobro shvatio, je cak najslabiji sto mi je za prednji i prihvatljivo, dok je ovaj zadnji Altus bolji i ne bi trebalo da pokaze svoje neke mane pri nacinu koriscenja koji sam naveo. Procitah da sledeci u ponudi Alivio uopste nece ponuditi nista vise nego Altus tj. da ce to biti gotovo neprimetno, dok su bicikli opremljeni sa Deore ili XT varijantama koje su osetno bolje duplo skuplji.
I kad vec ovo pitam da pitam nesto i na temu osiguravanja jer sam i o tome gledao Vase savete. Posto se bicikli nece koristiti u Srbiji gotovo uopste, da ce se u inostranstvu koristiti uglavnom u ruralnim alpskim sredinama daleko od velikih i prometnih gradova, da i tu gde se budu koristili nece nikad biti ostavljeni van vidokruga (sedenje u restoranu i kaficu), eventualno na par minuta kod ulaska u neke prodavnice, pretpostavljam da i nivo zastite ne mora biti na nivou koji ste preporucivali za one koji bicikle ostavljaju tokom radnog vremena negde u Beogradu ili Novom Sadu. Meni se u Decathlonu ucinio zanimljiv ovaj lanac koji je navodno deklarisan na etiketi da se ne moze seci makazama nego samo brusilicom i da je za duza zadrzavanja u gradovima. Nema na linku nikakvih karakteristika, sve ovo sto pisem sam video u radnji. Stoji da je prema nekom njihovom rangiranju nivo zastite 7/10. Nema deklarisane debljine u mm. Vidim u komentarima da se neki zale da je posle dve godine bilo nemoguce otkljucati ga ali moguce je da zahteva i neko odrzavanje ta brava. Interesuje me Vase misljenje i o njemu.

Brava za lanac 900 L
Naša ekipa je razvila ovaj lanac za zaštitu vašeg bicikla zaključavanjem na objekte različitih oblika.