Servis kocione celjusti m8000

sretenovicue

New member
Pozdrav svima :)

Potreban mi je savet u vezi sa eventualnim servisom prednje celjusti Shimano m8000.
Utvrdio sam da na samoj celjusti postoje tragovi ulja, a nakon sto sam skinuo plocice, takodje tragovi ulja na mestima gde izlaze klipovi.
U poslednje vrreme sam dobijao i cudan zvuk nakon kocenja prednjom kocnicom a takodje i jako slabu kocionu silu, tako da verujem da sve potice od navedenog problema.
Elem, zanima me da li moguce popraviti celjust zamenom gumica unutra i gde se to moze odraditi?

Hvala
 

Attachments

  • viber_image_2024-01-27_19-00-15-590.jpg
    viber_image_2024-01-27_19-00-15-590.jpg
    89 KB · Views: 3
Pozdrav svima :)

Potreban mi je savet u vezi sa eventualnim servisom prednje celjusti Shimano m8000.
Utvrdio sam da na samoj celjusti postoje tragovi ulja, a nakon sto sam skinuo plocice, takodje tragovi ulja na mestima gde izlaze klipovi.
U poslednje vrreme sam dobijao i cudan zvuk nakon kocenja prednjom kocnicom a takodje i jako slabu kocionu silu, tako da verujem da sve potice od navedenog problema.
Elem, zanima me da li moguce popraviti celjust zamenom gumica unutra i gde se to moze odraditi?

Hvala

Pozdrav,

Ovo mi zvuči kao da čeljust (ili crevo) negde flisuje. Ako su se pakne uspele "napiti" ulja, onda kočnica hoće da škripi (ako se uopšte uspe "naterati" da koči, što sad koliko shvatam nije moguće).

Ako se sve odmasti, očisti, sa "blokom" za odzračivanje kočnica (umetnutim umesto pakni, nakon što se skine točak) može se primeniti kočiona sila preko ručice, pa videti gde flisuje (uz malo svetla baterijske lampe ili mobilnog telefona). Malo belog papirnog ubrusa se može namotati na spoj creva i čeljusti, pa da pokaže i "uhvati" ulje koje curi na tom spoju, pre nego što se slije na čeljusti, čisto da bi dijagnostika problema bila preciznija.

Ako se potvrdi da je to uzrok:
  • Rezervna creva i "olive" za dihtovanje creva na čeljusti i ručice se mogu naći i kupiti (i zameniti).
  • Koliko znam, Shimano ne prodaje rezervne dihtunge za čeljusti, tako da u slučaju da čeljust flisuje, rešenje je nova čeljust (na radost Shimano-a).
Mnogi servisi bicikala bi trebalo da to mogu uraditi.
Moj kratak spisak servisa bicikala.

Relja
 
Pozdrav,

Ovo mi zvuči kao da čeljust (ili crevo) negde flisuje. Ako su se pakne uspele "napiti" ulja, onda kočnica hoće da škripi (ako se uopšte uspe "naterati" da koči, što sad koliko shvatam nije moguće).

Ako se sve odmasti, očisti, sa "blokom" za odzračivanje kočnica (umetnutim umesto pakni, nakon što se skine točak) može se primeniti kočiona sila preko ručice, pa videti gde flisuje (uz malo svetla baterijske lampe ili mobilnog telefona). Malo belog papirnog ubrusa se može namotati na spoj creva i čeljusti, pa da pokaže i "uhvati" ulje koje curi na tom spoju, pre nego što se slije na čeljusti, čisto da bi dijagnostika problema bila preciznija.

Ako se potvrdi da je to uzrok:
  • Rezervna creva i "olive" za dihtovanje creva na čeljusti i ručice se mogu naći i kupiti (i zameniti).
  • Koliko znam, Shimano ne prodaje rezervne dihtunge za čeljusti, tako da u slučaju da čeljust flisuje, rešenje je nova čeljust (na radost Shimano-a).
Mnogi servisi bicikala bi trebalo da to mogu uraditi.
Moj kratak spisak servisa bicikala.

Relja
Hvala veliko :)
 
Back
Top Bottom