Članak je ovde: https://bicikl.bikegremlin.com/13820/treking-bicikl-kupovina/
Citati iz teksta članka, sa mojim laičkim reakcijama :
Mnogi pitaju ovih dana: “kakav je Polar Forester?" Ako nemate novaca za bolji, radiće. Izbor dobrih treking bicikala u Srbiji je očajan, a plate su takve kakve jesu. Koliko vidim, situacija nije puno bolja ni u komšiluku, pogotovo ove godine, u vreme pisanja ovog članka.
Kako stvari stoje sa perspektivama u budućnosti?
Ali, na to ste pitanje indirektno odgovorili:
Nadam se da ste već i sami uočili šemu: proizvođači po gotovo duplo višoj ceni, daju poboljšanja na kašičicu.
Za ovo nije kriv ni jedan pojedinačan proizvođač. Tržište i marketing diktiraju uslove....
Izgleda da je ovo stanje koje će potrajati, i da se verovatno ne trebamo nadati poboljšanju u sledećih nekoliko godina?
Oh, izvinjavam se, ali bojim se da sam postavio nemoguće pitanje: i najgenijalniji ljudi kroz istoriju, koji su umeli da tačno predskažu ovaj ili onaj budući tok događaja, su bili bespomoćni kad je reč kod predviđanja tajminga.
Stoga...
Moramo birati od onoga što se nudi, ili sami sebi sklapati, iz delova (što izađe skuplje – kad posebno kupujete svaki deo).
U tom kontekstu je ono što mene kopka i zbog čega sam počeo da pišem ovu poruku: obećanje zamene kritičnih nisko-kvaltetnih delova.
Meni, kao potpunom laiku koji je čitao vaše članke u toku od par dana, izgleda da ljude treba više ohrabrivati da menjaju amort-viljuške krutim, i da menjanju disk-kočnice V-kočnicama, jer bi se time kvalitet njihovih bicikala poboljšao dramatično, i to bi im se itekako isplatilo.
To je moj utisak.
Bilo kako bilo,
U mojem slučaju, koristim jedan stari MTB bicikl izrazito niskog kvaliteta: ovaj na slici: https://ibb.co/ZS6RVRt . On (možda) odgovara mojoj visini od 180cm, i mojoj potrebi svakodnevne vožnje kroz grad, ali je loš izbor štos e tiče mojih tura po autoputevima izvan grada. Što se tiče sume koje sam bio spreman dati ona se podiže iz dana u dan, ali je ispod 500 EUR. U razgledanjima za nabavku novog bicikla, za oko mi je zapao ovaj model https://old.kross.pl/en/2020/trekking/trans-1-0-1
1) ima V-kočnice (bar u opisu)
2) prednju amortizaciju viljuškom
Kako vi gledate na mogućnost da nakon nabavke odem serviseru i zatražim da tu amort-viljušku zameni krutom, i da ovu prvu zadrži za sebe?
Koliko bi to bilo dobro Koliko bi to bilo skupo? (Živim u istom regionu, nešto južnije od vas)
I da li, osim dužine od 45-50cm, postoji nešto kritično kod odabira staromodne viljuške?
3) Da li ovaj "Trans" bicikl ima lulu sa orahom ili ne? Ustanoviti to izgleda da nadilazi moje kapacitete.
Da se na kraju vratim na početak: Nadam se da ste već i sami uočili šemu: proizvođači po gotovo duplo višoj ceni, daju poboljšanja na kašičicu.
To sugeriše postojanje zone relativno više isplativosti ulaganja u regionu ponuda sa nižim cenama, što je zanimljivo.
Naravno, iz te je generalne konstatacije pogrešno izvlačiti čvrste sudove u konkretnim slučajevima. Detalji, detalji... oni su kralj.
Već ste mi puno pomogli vašim člancima, veliko vam hvala.
Citati iz teksta članka, sa mojim laičkim reakcijama :
Mnogi pitaju ovih dana: “kakav je Polar Forester?" Ako nemate novaca za bolji, radiće. Izbor dobrih treking bicikala u Srbiji je očajan, a plate su takve kakve jesu. Koliko vidim, situacija nije puno bolja ni u komšiluku, pogotovo ove godine, u vreme pisanja ovog članka.
Kako stvari stoje sa perspektivama u budućnosti?
Ali, na to ste pitanje indirektno odgovorili:
Nadam se da ste već i sami uočili šemu: proizvođači po gotovo duplo višoj ceni, daju poboljšanja na kašičicu.
Za ovo nije kriv ni jedan pojedinačan proizvođač. Tržište i marketing diktiraju uslove....
Izgleda da je ovo stanje koje će potrajati, i da se verovatno ne trebamo nadati poboljšanju u sledećih nekoliko godina?
Oh, izvinjavam se, ali bojim se da sam postavio nemoguće pitanje: i najgenijalniji ljudi kroz istoriju, koji su umeli da tačno predskažu ovaj ili onaj budući tok događaja, su bili bespomoćni kad je reč kod predviđanja tajminga.
Stoga...
Moramo birati od onoga što se nudi, ili sami sebi sklapati, iz delova (što izađe skuplje – kad posebno kupujete svaki deo).
U tom kontekstu je ono što mene kopka i zbog čega sam počeo da pišem ovu poruku: obećanje zamene kritičnih nisko-kvaltetnih delova.
Meni, kao potpunom laiku koji je čitao vaše članke u toku od par dana, izgleda da ljude treba više ohrabrivati da menjaju amort-viljuške krutim, i da menjanju disk-kočnice V-kočnicama, jer bi se time kvalitet njihovih bicikala poboljšao dramatično, i to bi im se itekako isplatilo.
To je moj utisak.
Bilo kako bilo,
U mojem slučaju, koristim jedan stari MTB bicikl izrazito niskog kvaliteta: ovaj na slici: https://ibb.co/ZS6RVRt . On (možda) odgovara mojoj visini od 180cm, i mojoj potrebi svakodnevne vožnje kroz grad, ali je loš izbor štos e tiče mojih tura po autoputevima izvan grada. Što se tiče sume koje sam bio spreman dati ona se podiže iz dana u dan, ali je ispod 500 EUR. U razgledanjima za nabavku novog bicikla, za oko mi je zapao ovaj model https://old.kross.pl/en/2020/trekking/trans-1-0-1
1) ima V-kočnice (bar u opisu)
2) prednju amortizaciju viljuškom
Kako vi gledate na mogućnost da nakon nabavke odem serviseru i zatražim da tu amort-viljušku zameni krutom, i da ovu prvu zadrži za sebe?
Koliko bi to bilo dobro Koliko bi to bilo skupo? (Živim u istom regionu, nešto južnije od vas)
I da li, osim dužine od 45-50cm, postoji nešto kritično kod odabira staromodne viljuške?
3) Da li ovaj "Trans" bicikl ima lulu sa orahom ili ne? Ustanoviti to izgleda da nadilazi moje kapacitete.
Da se na kraju vratim na početak: Nadam se da ste već i sami uočili šemu: proizvođači po gotovo duplo višoj ceni, daju poboljšanja na kašičicu.
To sugeriše postojanje zone relativno više isplativosti ulaganja u regionu ponuda sa nižim cenama, što je zanimljivo.
Naravno, iz te je generalne konstatacije pogrešno izvlačiti čvrste sudove u konkretnim slučajevima. Detalji, detalji... oni su kralj.
Već ste mi puno pomogli vašim člancima, veliko vam hvala.