Sjajno. Odlično izgleda. Sviđa mi se što ima podešavanje po visini.
Par sugestija, na osnovu iskustva sa mojim "uradi-sam" stalkom, sa idejom da pomognu:
Za postolje ne bih radio izmenjenu prvu varijantu (gore-levo). Probaću skicirati (užasno crtam
):
Tako se smanjuje verovatnoća da zapinješ kad ideš oko stalka (mislim, uvek te šipke mogu smetati, ali ovako najmanje smetaju). Ne bih stavljao ništa da baš štrči ka nazad, ali pomeranje te zadnje šipke za nekih 5+ cm u odnosu na sam stalak daje stabilnost da se ne prevrće bočno niti ka nazad, čak i kad bicikl nije na stalku (kad je bicikl na stalku, onda će teško da se prevrne ka nazad).
Dobra fora je i oslonac u svega tri tačke da tako kažem, sa blagim uglom:
"Šapa" za prihvat bicikala je bolje da bude što "kraća" da tako kažem. Pošto moderni bicikli često nemaju puno prostora da se hvataju, a montiranje duže zamenske šticne nije uvek moguće. Mislim na dimenziju označenu pod "B" na slici ispod (valjda se Unior neće ljutiti što sam pozajmio sliku
Unior šape za servis ):
To je kod mog stalka krenulo sa nekih desetak cm, ali je posle radila brusl'ca i srkaćeno je na nekih 7 cm - kao i Unior što je uradio (moram izmeriti tačno koliko je kad stignem u servis). Ćoškove (uglove) te šape sa gornje strane i bočnih strana sam malo obrusio da napravim blagu krivinu (da ne grebu i ne seku). I onda namontirao puno unutrašnjih guma preko njih - to sam pokazao u
videu o stalku za servis bicikala iz Lidla (trebalo bi da video odmah krene od nekih 3:30, gde o tome pričam i pokazujem).
Relja
NašViskiJeBoljiOdOriginala Novović
P.S.
Vidi ovaj patent za rad sa električnim biciklima (ja bih dodao neke klizajuće ležajeve i možda malo teži teg, uz neke stopere):